2015. október 13., kedd

Az első bejegyzésem...

Sokat gondolkoztam, hogy belevágjak-e a blog írásba mert, sokan vannak hozzám hasonlóan akik ezzel a témával foglalkoznak. Mégis azt gondolom máshogy látjuk a dolgokat és ettől lesz színes sokoldalú ezen téma megközelítése. Nagyon remélem, hogy a sok-sok blog és tanácsok, tippek segítenek bennünket abban, hogy tanulva egymástól élhetőbb világot teremtsünk védve a környezetünket. Sokáig csak hangoztattam, hogy mennyire fontos a környezetvédelem, de igazán nem tettem semmit az ügy érdekében. Mára odáig jutottam, hogy közel egy éve nem vettem mosószert és öblítőt a boltban. Nem túlzok ha azt mondom nagyon sokat spóroltam rajta és emellett ugye nem szennyeztem a környezetet és óvtam a család bőrének egészségét. Ez persze lehet apróságnak tűnik mégsem az. A piacon a zöldségeknek, gyümölcsöknek nem kérek zacskót, vagy szatyrot, mert felesleges......ezen rendszeresen elámulnak a kofák és azt mondják sajnos kevés az ilyen ember mint én. Legközelebb a húst is dobozban hozom el, mert azzal is kevesebb szemetet hozok haza. Olvastam a neten, hogy nyílt a városban egy olyan bolt, ahol nincs csomagoló anyag, így pl. a fűszereket üvegben adják ami később feltölthető, stb. több ilyen bolt kellene. Szóval igyekszem óvni a környezetet, és az ismerőseimet is erre a gondolkozás irányába terelni. Az kérdéses milyen gyakorisággal jelentkezem majd, azonban próbálok mindig hozni valami okosat, érdekeset.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése